Už kolem poloviny března spousta českých i světových firem v souvislosti s koronavirem zavedla dobrovolný home office, nebo ho svým zaměstnancům dokonce nařídila. Po vyhlášení zákazu volného pohybu bylo jasné, že se další firmy budou jen přidávat.

V Cloudaperu – malém pražském startupu, který vyvíjí cloudový systém na správu dokumentů – jsme hned začali přemýšlet, jak bychom mohli pomoct a využít své schopnosti, nabyté při zavádění Document Manageru.

Pro mnoho – zejména menších – firem totiž nastala situace bezprecedentní situace. A pokud rychle nenajdou způsob, jak fungovat, aniž by se jejich týmy musely potkávat v kanceláři, může je to ekonomicky ohrozit, a to nejen na pár dalších týdnů. A i ve firmách, jejichž provoz se bez fyzické přítomnosti zaměstnanců na pracovišti neobejde, může alespoň ta část, která je normálně v kanceláři, zůstat doma.

Proto jsme pro vás připravili a průběžně aktualizujeme jednoduchou webovou stránku, kde se budete moct dozvědět, co potřebujete udělat pro to, aby vaše firma mohla z co největší části fungovat na dálku – aneb jak se dnes po anglicku říká, remote. A pokud budete potřebovat pomoc, rádi vám poradíme.

Kromě toho teď až do konce září 2020 nabízíme všem Document Manager zdarma.

Věříme, že se to vám nebo někomu, koho znáte, bude hodit a že #spolutozvladneme. Pokud nám chcete poskytnout zpětnou vazbu nebo přiložit ruku k dílu, ozvěte se na [email protected].

Za tým Cloudaperu
Kryštof